Welcome to My Superb Blog

Welcome to my blog about superb vitamins and supplements naturally just for you. I, Zatil Sajannas bt. Ruhilezam can be contacted through phone [sms/call] 017-6245867 and my FB : Aiman Kausar COD area: Melaka

Wednesday, 24 July 2013

Kebaikan Meal Shake untuk anak-anak

Assalamualaikum.. Kat sini ati nak kongsi salah satu pengalaman benar dalam hidup ati.moga2 bermanfaat untuk sahabat n saudara mara dan mendapat redha Allah..

Ati ade 5 org anak.biase lah setiap ank ade msalah kesihatan masing2
sulung)selalu mengadu letih dan penat,mungkin sebab jadual sekolah pagi n petang, serta kelas aktiviti2 tambahan


  • ke-2) personaliti yang agak pendiam dan kurang keyakinan diri dan juga selalu penat sb jadual sama macam abangnya.
  • ke3) agak manja dan kurang mandiri.boleh dikatakan hari2 hantar pergi sekolah akan menangis bila ati nak tinggalkan dia.
  • ke 4) kurang selera makan,asyik minum susu je,n ati yakin kalo minum susu je tk cukup untuk tumbesaran dia yang baru 3 tahun.
  • ke 5)masih BF dan takde ape2 masalah,cuma kulit selalu ruam2 kalo lambat tukar pampers even baru 4 jam pakai.

Di pendekkan cerita,ati telah berikan mereka produk MEALSHAKE dari SHAKLEE untuk sume ank2.rase vanilla krim n memang sedap,semua ank2 suka.Dengan izin Allah lama kelamaan segala masalah di atas telah berjaya diatasi


  1. lebih aktif n semangat dan cemerlang dalam pelajaran n badan makin tinggi n tegap.seluar n baju sekolah semua kena beli baru sebab dah singkat.
  2. Ayah dia terkejut sebab personalitinya lebih ceria.dulu tanya 10 patah jawap sepatah perkataan,sekarang tanya sepatah berpatah patah perkataan dia jawap,n pelajaran pun lebih maju.
  3. Dah tak menangis bila ke sekolah,even pagi2 dia bangun dulu nak siap ke sekolah n ceria je selalu.
  4. Selera makan bertambah,hidang ape2 pun dia makan.bila dukung terasa hantap badan dia n makin aktif dan ceria.
  5. Dah takde ruam lg,bonus lg makin tembam n kulit makin cantik n makin ceria.


So MEALSHAKE ni memang superb suplemen utk anak2 kita seawal 1 tahun..senang je nak consume..bancuh bersama susu atau dalam milo n beri sebelum ank2 ke sekolah.

TAK RUGI MENCUBA..UNTUK LEBIH INFO N BERMINAT UNTUK MENCUBA..
PM ati,sms,whatsapp atau call pun boleh ke 017-6245867..

No comments:

Post a comment